Over ons ...

Natuurlijk wilt u graag iets meer weten over ons bedrijf voordat u ons een  opdracht gunt, of voordat u de reis naar ons gaat ondernemen!
BCCP Fuelsystems werd in de originele staat opgericht in 1987, voor  hedendaagse begrippen is dat net zo antiek als de
meeste carburateurs die wij tegenkomen.

Rechts op de foto Hans ten Broeke, de techneut en oprichter van BCCP.
Hij weet veel van Engelse automobielen, meer van elektronica, en nog veel meer van brandstofsystemen. Hij is degene die de eerste Dynojet®  rollentestbank naar Nederland haalde, dat was ook meteen de eerste rollentestbank die voor iedereen in europa vrij toegankelijk was!
In zijn spaarzame vrije tijd nog steeds fanatiek motorrijder.

Links op de foto Wineke Hommes, sinds 1991 de vraagbaak voor onderdelen, verantwoordelijk voor het voorraadbeheer, public relations en het financiële deel van de firma. Ook goed voor technische vragen.

Wineke en Hans waren beide goed in het besturen van hun Triumph Dolomite Sprints, tussen 1992 en 2007 o.a. in de Youngtimer Trophy.
Daarnaast zijn deze auto's een enorm goed testbed gebleken voor allerlei veranderingen en verbeteringen op gebied van  brandstofhuishouding en ontsteking, waarmee tot op de dag van vandaag
waarschijnlijk ook u uw voordeel kunt doen.

Wanneer er ooit nog eens tijd voor is, zullen van onderstaande automerken de ooit eerder door ons gerestaureerde carburateurs op deze site verschijnen: 
Abarth,  AC, Adler, Aero, AJS, Alfa Romeo, Allard,  Alpina, Alvis,  American LaFrance, American Motors Corporation (AMC), Amilcar,  Amphicar, Ariel,  Armstrong Siddeley, Aro,  Ascari, Ashley, Aston Martin, Auburn, Audi, Austin, Austin-Healey,  Auto-Union, Autobianchi, Bedford, Bentley,  Benz, Bizzarrini, BMW, Bond,  Borgward, Bristol Cars, BSA, Bugatti,  Buick, Cadillac, Caterham, Checker Cab, Chevrolet, Chrysler, Cisitalia, Citroën, Clenet, Cobra Craft, Cole, Colonial, Cord Automobile, Corvette, Coventry Climax, Crosley, DAF, Daihatsu, Daimler, Darracq, Datsun, Dax, Daytona, De Dion-Bouton, De Lorean, De Tomaso, Delage, Delahaye, Dellow, DeSoto, Dino, DKW, Dodge, Donkervoort, Duesenberg, Edsel, Elva, Empire, EMW, Erskine, Essex, Excalibur, Excelsior, Eysink, Facel Vega, Fairthorpe, Ferrari, Fiat, FN, Ford, Franklin, Frazer Nash, Frazier, FSO, galloway, Gatso, Gilbern, Ginetta, Glas, GMC, Goggomobil, Goliath, Gordini, Gordon-Keeble, Graham, Hanomag, Hansa, Heinkel, Hillman, Hindustan, Hispano Suiza, Holden, Honda, Horch, Hotchkiss, Hudson, Humber, Hupmobile, IFA, Imperial, Innocenti, International Harvester, Invicta, Iso, Isotta Fraschini, Isuzu, Itala, Jaguar, Jawa, Jeep, Jensen, Jowett, Kaiser, Kleinschnittger, Koenigsegg, Konings, Lada, LaFayette, Lagonda, Lamborghini, Lanchester, Lancia, Land Rover, LaSalle, Lea-Francis, Léon Bollée, Liberty, Lincoln, Lister, Lloyd, Lomax, Lorraine-Dietrich, Lotus, Marcos, Maserati, Matra, Maybach, Mazda, McLaughlin, Mercedes, Mercedes-Benz, Mercury, Messerschmitt, MG, Midas, Minerva, Mini, Mitsubishi, Monaco Gaspare, Moretti, Morgan, Morris, Mors, Moskvitch, Napier, Nardi, Nash, National, Nissan, Noble, NSU, Oldsmobile, Opel, Osca, Willys Overland, Packard, Pagani, Paige, Panhard, Panther, Peerless, Peugeot, piaggio, Pierce-Arrow, Pininfarina, Pinzgauer, Piper, Plymouth, Polski Fiat, Pontiac, Porsche, Princess, Puch, Rambler, Range Rover, Reliant, Renault, Reo, Rex-Simplex, Rickenbacker, Riley, Robin Hood, Rolls-Royce, Rover, Ruska, Saab, Salmson, Sampson, Scimitar, Siata, Simca, Simplex, Singer, Škoda, Spartan, Spyker, Shelby, Standard, Standard Motor Company, Stanley, Sterling, Steyr-Daimler-Puch, Stoddard-Dayton, Studebaker, Stutz, Sunbeam, Suzuki, Swallow, Swift, Talbot, Talbot-Lago, Tatra, Titan, Toyota, Trabant, Triumph, Tucker, Turner, TVR, Vanden Plas, Vauxhall, Vespa, Voisin, Volga, Volkswagen, Volvo, Walther, Wanderer, Wartburg, Westfield, White, Willys-Overland, Wolseley, Zastava, ZAZ, Zwickau etc.

© Copyright 2020 WH/Xitt - Alle rechten voorbehouden